a day of sunshine behind the clouds

Denna veckan har jag pluggat som en idiot haha.. men ändå när det väl kom till kritan kunde jag knappt besvara frågorna.. eller jo det kunde jag, men var VÄLDIGT osäker på dem.. aja.. gjort är gjort :D
Idag hade jag ett till prov, tyska prov, ja det gick sådär med tanke på att tyska verkligen är mitt "favorit-ämne".. :P
Men nu till det viktiga, idag är det valborg.. Ska väl firas av alla lite överallt. Jag ska "fira" med min vän Anita, vi kommer nog ta det lugnt och kanske åka till Lund och kolla på brasan med barndomsvännen Adelina. En trevlig dag kommer det i alla fall bli!
Anita och jag <3
Kram på er alla =)! / Cennet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0